Умови гарантійного обслуговуваня
Шановні клієнти!
Інтернет-магазин продажу і прокату обладнання БзівПрокат — це гарантія якості та надійності. Купуючи інструмент і техніку в нашому магазині, ви отримуєте можливість гарантійного обслуговування від 1 до 3 років. Термін залежить від різновиду техніки і виробника. Виключно офіційні сервіси надають гарантійне обслуговування. Перелік назв та адреси сервісних центрів ви можете знайти в гарантійному талоні. З моменту придбання товару, він стає вашою власністю і починається відлік гарантійного терміну, який обумовлюється вашим законним правом.
Будьте уважні!
Перед початком використання інструменту, перечитайте і ознайомтеся з правилами експлуатації. Перевірте, чи відповідають вони нормам, чи немає там виправлень. Це допоможе вам уникнути можливих труднощів у використанні. Пам'ятайте, що інструмент і обладнання, в залежності від його призначення повинен бути використаний відповідно до правил користування.
Гарантійний талон — це дуже важливий документ. Тільки при його наявності ви можете отримати гарантований ремонт і сервісне обслуговування придбаного товару. Існує кілька правил використання гарантійного талона:
- Без пред'явлення талона — скарги не будуть розглянуті в сервісному центрі
- У разі втрати, талон не дублюється
- У кожному талоні прописані правила використання товару відповідно до його призначення
- На кожен товар у вашому чеку вказується окремий гарантійний термін
- Термін дії гарантії починається з моменту покупки і рахується в місцях
Якщо під час сервісного ремонту виявляється, що придбане електрообладнання не виконує свої функції через заводський дефект — ми гарантуємо безкоштовний ремонт, у разі, якщо ви звернулися під час дії гарантійного терміну.
Вам відмовлять в гарантійному ремонті, якщо:
- До звернення в офіційний сервісний центр раніше був проведений ремонт без дотримання норм виробника т в іншому не офіційному місці
- Серійні номери в талоні та на товарі відрізняються
- Пошкоджений хоча б один захисний знак компанії-виробника або продавця. Це можуть бути: наклейки, маркери, голограми, пломби або ін.
- Товар був використаний в інших цілях, не передбачених правилами користування та експлуатації, що призвело до виходу з ладу та деформацій
- були порушені правила перевезення, установки, зберігання або користування, в результаті чого товар був пошкоджений
- Покупець або інша людина здійснили механічні пошкодження товару, які були виявлені під час сервісу
- Обладнання пошкоджено в результаті стихійних лих, пожеж та інших ситуацій, на які ніяк не міг вплинути продавець
- Пошкодження з'явилися через використання невідповідних компонентів.
- Були використані неякісні або неправильні змінні носії, що призвело до пошкодження
- не здійснювалося технічне обслуговування і профілактичний огляд у терміни передбачені правилами експлуатації
Повернення та заміна товару
Відповідно до Закону України про захист прав споживачів, ви маєте право протягом 14 днів повернути товар продавцеві або попросити про заміну на аналогічний. Це можливо при дотриманні таких умов: стан товару новий, він не використовувався вами і повністю укомплектований, а також в цілісності захисні знаки компанії-виробника і продавця. Тому, якщо вам не підійшов товар, або він не відповідає умовам використання, рівню якості або не задовольняє ваші потреби з інших причин — ви можете звернутися до відділу продажів зі скаргою в термін відведений законом України.Також замінити товар на аналогічний можливо, якщо він вийшов з ладу, термін гарантії ще не закінчився, а в сервісному центрі не в змозі його полагодити. В такому випадку представниками офіційного сервісного центру складається акт, про те, що товар використовувався відповідно до правил експлуатації і збережена комплектація товару. До акту прикріплюється гарантія та чек.
Дізнатися про строки і особливості гарантійного обслуговування обраного вами товару можна зателефонувавши нам. Менеджери інтернет-магазину БзівПрокат з радістю допоможуть вам розібратися і дадуть відповідь на всі ваші питання.